תקנון האתר
כללי
1. אתר האינטרנט "עזורי הלבשת גברים" בבעלות וניהול אלי עזר ע.מ 072822554 משמש כאתר אינטרנט וחנות וירטואלית למכירת מגוון מוצרים.
2. לכל שאלה ו/או הבהרה ו/או בירור ניתן לפנות ישירות לשירות הלקוחות של החנות באימייל azzouri.shop@gmail.com l או בטלפון 03-6726735 או בדואר ביאליק 20, רמת-גן.
3. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שייעשה על ידי המשתמש באתר (להלן: "המשתמש"/ "הלקוח"/ "הרוכש"/"המזמין") ועל כל רכישה שתתבצע על ידו באמצעות האתר, ויהוו את הבסיס המשפטי לכל דיון בין המשתמש לבין החנות. אשר על כן, מתבקש המשתמש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון.
4. גלישה באתר ו/או רכישת מוצרים המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמת המשתמש לקבל ולנהוג לפי התקנון ומהווה את הצהרתו כי לא תהא לו ו/או מי מטעמו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או החנות ו/או הנהלת האתר ו/או מי ממנהליו ו/או עובדיו, בכל הקשור לתנאים והוראות תקנון זה. אם המשתמש אינו מסכים לתנאי מתנאי האתר הנו מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר.
5. החנות שומרת לעצמה את הזכויות לשנות את תקנון האתר מעת לעת, על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/הודעה מוקדמת כלשהי.
6. כל המחירים מופיעים באתר על גבי המוצרים ונקובים בשקלים חדשים. המחירים כוללים מע"מ, ככל שחל על פי דין, ואינם כוללים דמי משלוח.
7. החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל הדגמים ו/או המוצרים שתמונותיהם מופיעות באתר.
8. רישומי המחשב של החנות בלבד, בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר, יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
9.החברה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים מעת לעת ואת תעריפי המשלוחים, ללא כל הודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה באתר הינו המחיר שהתפרסם בעת השלמת תהליך ההזמנה.
10. החברה רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות לפי שקול דעתה. כמו כן, רשאית החברה להפסיק בכל עת מבצעים, הטבות והנחות אלו, להחליפם ו/או לשנותם, ללא כל הודעה מוקדמת.
11. בכל מקום בתקנון זה בו משתמשים בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשתמע.
12. כללי כשירות לשימוש באתר
12.1 כל משתמש רשאי להשתתף בהליכי מכירות באתר על מנת לבצע רכישות, בכפוף למילוי התנאים המצטברים המפורטים להלן:
12.2 המשתמש הינו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות .במידה ואין המשתמש בגיר (בן 18 ומעלה) או אינו זכאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, יראו את שימושו באתר כאילו קיבל את אישור האפוטרופוס.
12.3 המשתמש הינו בעל תעודת זהות ישראלית תקפה או תאגיד המאוגד והרשום כדין בישראל.
12.4 המשתמש הינו בעל כרטיס אשראי תקף שהונפק בישראל ע"י אחת מחברות כרטיסי האשראי.
12.5 המשתמש הוא בעל תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט ובעל כתובת בישראל.
12.6 החנות שומרת לעצמה את הזכות למנוע גישה למכירות ו/או לבטל השתתפות של גולשים שהתנהגותם אינה הולמת או שאינה לפי כללי ההשתתפות או המנסים לפגוע בניהולן התקין של המכירות באתר.
13. הרשמה וביצוע הזמנה
13.1 רכישת מוצרים תתבצע על ידי לקוח רשום באמצעות מילוי טופס הזמנה המופיע באתר. יובהר כי מילוי כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע ההזמנה. לשם הבטחת ביצוע ההזמנה בהקדם וללא תקלות, יש להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים באתר במדויק לרבות שם, כתובת, כתובת דוא"ל, מס' טלפון ומס' כרטיס אשראי, אחרת לא תוכל להבטיח החנות את מימוש ההזמנה.
13.2 עם ביצוע ההזמנה על ידי המשתמש, האתר יבצע בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ורק לאחר אישור ההזמנה על ידי חברת כרטיס האשראי, הפעולה תאושר והמוצר ישלח.
13.3 הפרטים כפי שהוזנו בטופס ההזמנה ורישום העסקה יהוו ראייה מספקת וסופית לנכונות הפעולה.
13.4 הגשת פרטים כוזבים הנה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
13.5 במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברת האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה. לצורך השלמת הרכישה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות של חברת האשראי לצורך הסדרת אישור לביצוע העסקה. יובהר ויודגש, פעולה תיחשב כמושלמת רק לאחר הסדרת אישור חברת האשראי לביצוע העסקה ע"י מבצע הפעולה. במקרה כאמור, ייחשבו מועדי המשלוח רק החל ממועד אישור העסקה ע"י חברת כרטיסי האשראי. במידה ולא פעל מבצע הפעולה להסדרת האישור, תהיה החנות זכאית לבטל את ההזמנה.
13.6 למען הסר ספק, אישור פעולת הרכישה באתר כפופה להימצאות המוצר במלאי החנות במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ההזמנה. אם לא צוין כי המוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד לביצוע ההזמנה, לא תהא החנות מחויבת למכירת המוצר, ולמבצע ההזמנה לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם למבצע ההזמנה ו/או לצד ג'. האמור הנו בכפוף לכך שהנהלת החנות תשיב למבצע ההזמנה כל סכום ששילם במידה ואכן שילם לחנות ו/או תבטל החנות את החיוב במידה ובוצע. יובהר, כי יתכנו מצבים בהם על אף שפריט מסוים מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל אינו קיים במלאי ולא ניתן לספק אותו- במצבים אלה תבוטל העסקה והרוכש מוותר בזאת על כל טענה בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם לחברה על ידו.
13.7 כל לקוח יהיה רשאי להזמין מוצר ולבחור יעד מבוקש חדש וזאת על ידי עדכון היעד המבוקש בטופס ההזמנה. היעד האחרון למשלוח שיעודכן על ידי הלקוח יישמר במאגר החנות כיעד המבוקש של הלקוח.
13.9 לאחר שהוזנו פרטי התשלום בדף התשלום, יישלח אישור באמצעות הדואר האלקטרוני או הודעת SMS על קליטת פרטי ההזמנה. אישור זה אינו מחייב את הנהלת החנות לספק את המוצרים, והוא מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו אצל הנהלת החנות בלבד.
13.10 אם יתברר כי כרטיס האשראי של הלקוח אינו תקף ו/או שחברת כרטיס האשראי איננה מכבדת את העסקה, או שחברת paypal (או כל שירות תשלום אלקטרוני אחר) אינה מכבדת את החיוב, הנהלת החנות תיצור קשר עם הלקוח לשם השלמת העסקה או ביטולה.
13.11 בתשלום באמצעות חשבון paypal יתבקש הלקוח להזין את פרטי חשבון המשתמש הקיים האתר paypal או לפתוח חשבון חדש. אם הוחלט לשלם באמצעות חשבון paypal, החנות תוכל לגבות את התשלום עבור המוצרים רק לאחר קבלת אישור מחברת paypal. השימוש וקבלת האישור כפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של paypal ולא של האתר.
14. ביטולים והחזרות
14.1 ביטול עסקה
14.7 בדוא"ל: azzouri.shop@gmail.com
14.9 באפליקציית WhatsApp (ווטסאפ): 054-000000
עם זאת, ככל שביטול עסקת רכישת המוצרים כאמור נבע מפגם במוצר שנרכש, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו למבצע ההזמנה בהתאם לדין, אי אספקת המוצר במועד שנקבע ו/או בשל הפרה אחרת כלשהי שבוצעה על ידי החנות (להלן: "פגם"), והכל בהתאם ובכפוף להוראות החוק, אנחנו נאסוף את המוצרים שמבוקש לבטל את רכישתם מהמקום בו נמסרו לכם.
15. החזר כספי בגין ביטול עסקה
16. מדיניות החזרת מוצרים
מבלי לגרוע מהאמור בסעיף 14 לעיל ומזכותכם לבטל עסקה כאמור בסעיפים 14.1 או 14.2 לעיל, ניתן להחליף ו/או להחזיר את המוצרים שנרכשו על ידכם, כמפורט ובכפוף להלן:
16.1 החלפת מוצר שנרכש באתר במוצר אחר, עד גובה הסכום ששולם בפועל בגין המוצר וכנגד החזרת המוצר ("ההחלפה"), או קבלת שובר זיכוי בסכום ששולם בפועל בגין המוצר, כנגד החזרתו לחנות ("ההחזרה"), יתאפשרו תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר ביעד שהתבקש בעת ההזמנה, בצירוף תגית המחיר שצורפה למוצר והוכחת קניה, וזאת בתנאי שהמוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלם, לא נפגם , ללא נזק ולא נעשה בו שימוש.
16.2 לא ניתן לבצע החלפה/ החזרה של מוצר בודד שנמכר כחלק מערכה. ההחלפה/ החזרה תתבצע לגבי הערכה כולה.
הנהלת החנות זמינה לכל שאלה
במייל azzouri.shop@gmail.com
בצ'אט אונליין או בוואטסאפ 054-0000000
בימים א'ב'ד'ה' בין השעות: 10:00-18:00, יום ג' בין השעות: 10:00-14:00
17 אספקת/הובלת המוצרים
17.1 החנות תדאג לאספקת המוצרים שנרכשו ע"י הלקוח באתר לכתובת בישראל, שהוקלד בעת הזמנת המשלוח, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם כן נכתב אחרת באתר.
17.2 החנות תפעל כדי לספק את המוצרים בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה ומתחייבת לספק רק מוצר אשר שולם במלואו באמצעות כרטיס אשראי.
17.3 באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, החברה רשאית להעמיד את המוצרים ללקוחות במקום סמוך מקובל, אשר יתואם עימם מראש.
17.4 מובהר בזאת כי אנו עושים מאמצים לספק במועד מוצרים לאזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, ואולם באזורים כאמור ייתכן עיכוב של עד 14 יום במועד האספקה הקבוע בדף המכירה למוצר, ועיכוב כאמור לא ייחשב כאיחור כלשהו באספקת המוצר.
17.5 דמי המשלוח המפורטים באתר אינם כוללים הובלה חריגה .הובלה חריגה משמעותה הובלה לקומות גבוהות ללא אפשרות להוביל באמצעות מעלית ו/או הובלה הדורשת כח אדם נוסף ו/או אמצעים מיוחדים. במקרה של הובלה חריגה כאמור, החברה תהיה רשאית להודיע ללקוח כי עליו להסדיר את ההובלה ולחלופין לגבות תשלום נוסף על הובלה חריגה.
17.6 זמני אספקת המוצרים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק את חישובם של ימי עסקים. (ימי א' עד ה', לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).
17.7 בעת אספקת המוצר, אנו רשאים לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי בעת מסירת המוצר, ו/או הצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי ו/או חתימתו של בעל כרטיס האשראי על גבי שובר כתנאי למסירה המוצר.
17.8 במקרה של אספקת מוצר הדורשים רישום על פי כל דין, יבוצע הרישום על שם הלקוח שנרשם למכירה ובהתאם לפרטים כפי שנמסרו על ידו בעת ההרשמה באתר.
17.9 במקרה שהלקוח הסכים על איסוף עצמי והובלה, יהיה זה על אחריותו הבלעדית לכל נזק שייגרם הן מהובלה והן מהרכבה לרבות האמור בסעיף 7.7 להלן, והוא פוטר בזאת את החנות מכל אחריות לכך. למען הסר כל ספק, איסוף עצמי ייעשה אך ורק במרלוג של החברה
17.10 החנות לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
17.10.1 כוח עליון לרבות מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ונזקי טבע.
17.10.2 שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור אספקה ו/או הובלת המוצרים.
17.10.3 כל סיבה שאינה בשליטת בעלי החנות.
17.10.4 כל סיבה הקשורה למבצע השליחות.
18. משלוחים
- משלוח חינם בהזמנה מעל 500 ש"ח - עד 5 ימי עסקים
- שליח עד הבית 40 ₪ - עד 5 ימי עסקים
- איסוף עצמי חינם - עד 4 ימי עסקים
18.1 ייתכנו עיכובים בהגעת השליח במידה ומדובר ביישובים מרוחקים: אילת, יישובי הערבה, יישובים מעבר לקו הירוק ואזור רמת הגולן. ביישובים אלה אין באפשרותנו להתחייב להגעת השליח עד 5 ימי עסקים.
18.2 משלוח עם שליח עד הבית
השליח ייצור קשר טלפוני עם מבצע ההזמנה או מישהו מטעמו על מנת לתאם את הגעתו, לכן מומלץ להיות זמינים לאחר ההזמנה באתר. שעות המשלוחים הן 20:00-8:00, על כן כדאי לבחור כתובת נוחה לקבלת המשלוח בשעות אלה (למשל, כתובת מקום העבודה).
במידה וחברת השליחויות אינה מגיעה ליישוב שציינת בכתובתך, ניידע אותך בעניין ונשלח את ההזמנה באמצעות דואר רשום.
18.3 איסוף עצמי
ניתן לאסוף את החבילה באופן עצמאי לאחר קבלת הודעה
מכתובת: ביאליק 20, רמת-גן
בימים א', ב', ד', ה' בין השעות 09:00-19:00
בימים ג' ו-ו' בין השעות 9:00-15:00
18.4 החזרות
עם שליח עד הבית בעלות של 40 ש"ח
19. מדיניות פרטיות
19.1 הלקוח נותן את הסכמתו לכך שהחנות תאסוף ותשמור מידע בקשר אליו במאגרי המידע של החנות במסגרת שימושו באתר ו/או בכל מסגרת אחרת הקשורה לחנות, לרבות מידע רגיש כהגדרתו בחוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981, בין אם יימסר באופן ישיר על ידו ובין אם יתקבל או יופק באופן עקיף (לרבות, היסטוריית גלישה, נתוני כרטיסי אשראי, הרגלי צריכה, מידע או פרסומות שנקראו באתר, עמודי אינטרנט שנצפו, מיקום המחשבים, כתובת IP וכדומה).
19.2 ידוע ללקוח כי החנות יכולה לעשות שימוש במידע זה, לשנותו, לערוך אותו (לרבות עריכה וויזואלית), לבצע עיבודים סטטיסטיים ו/או עיבודים אחרים, הכל על פי שיקול דעתה הבלעדי ובכפוף לכל דין, לרבות לצורך המטרות המפורטות להלן:
19.3 כדי לאפשר ללקוח להשתמש באתר ובשירותים המוצעים באמצעותו.
19.4 לצורך עדכון ו/או שינוי האתר ושיפורו.
19.5 ליצירת קשר עם הלקוח, כאשר החנות סבורה שיש צורך בכך.
19.6 כדי לשלוח ללקוח מעת לעת מידע ועדכונים בקשר עם האתר והמידע האישי שלו.
19.7 כדי לשלוח ללקוח מידע שיווקי, דברי פרסומות ו/או הצעות לרכישות שירותים ו/או מוצרים העשויים לעניין אותו ו/או את בני משפחתו. הסכמת הלקוח לתקנון זה מהווה הסכמתו לקבל דברי פרסומת כאמור בסעיף 30א. לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982 וכן הסכמה על פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 והנו מוותר בזאת על כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כנגד החנות בגין הפרת זכויות קנין וזכויות לפרטיות בכל הנוגע למידע, למעט אם החנות פעלה בזדון ובניגוד לתנאי שימוש אלה.
19.8 צורך טיוב נתונים, לרבות העשרה והצלבה פנימית של המידע של הלקוח מול נתונים נוספים המצויים במאגרי המידע של החנות, בכפוף להוראות הדין.
19.9 לצרכים פנימיים, כגון ניתוח מידע מצרפי בדבר דפוסי רכישה והתנהגות של משתמשים, ולצרכי תחקור תלונות ו/או ביקורות, לרבות באמצעות "עוגייה" (cookies). כל משתמש יכול להגדיר מחדש את הדפדפן שלו כך שיסרב לכל הcookies או שיתריע על cookies שנשלחות אליו. למרות זאת, יש לשים לב שמספר חלקים של האתר עלולים לא לתפקד כראוי אם משתמש מסרב לקבל cookies.
19.10 לכל מטרה אחרת המפורטת ו/או המשתמעת מתקנון זה.
20 . החנות מתחייבת לשמור על המידע, לא לסחור ו/או למכור ו/או להעביר לאחרים מידע זה ללא הסכמה מוקדמת של המשתמש, למעט במקרים הבאים:
20.1 על מנת למלא אחר הוראות הדין, לרבות כל חיקוק, חוק, אמנה, פקודה, תקנה, צו, הוראה רשמית, הוראת מנהל, חוזר ו/או הנחיה של גוף שלטוני או רגולטורי כלשהו.
20.2 במקרה של תלונה ו/או בקשה בקשר עם השימוש באתר ו/או על מנת לטפל בבעיות אבטחה ו/או בעיות טכניות באתר.
20.3 במקרה של סכסוך משפטי או עסקי בין הלקוח ובין החנות.
20.4 על מנת להשיב על תביעות של צדדים שלישיים.
20.5 על מנת להגן על זכויות הקניין של החנות ו/או של המשתמשים באתר.
20.6 במקרים בהם השימוש באתר נעשה בניגוד לאמור בתקנון ו/או בניגוד להוראות כל דין.
20.7 העברה לצדדים שלישיים של מידע שאינו מידע המזהה את המשתמש באופן אישי, שעיקרו הרגלי גלישה ומידע סטטיסטי.
20.8 העברת המידע לצדדים שלישיים המעניקים שירותים הקשורים בתפעול האתר (כגון שירותי אחסון, שרתים, תפעול דוא"ל, אבטחת וניהול מאגרי מידע וכו').
9.20 יודגש כי הלקוח איינו חייב לתת את הסכמתו לשימוש כאמור למסירת ו/או איסוף ו/או הפקת המידע ובכל שימוש באתר, הלקוח מסכים מרצונו למתן מלוא המידע, לכל שימוש בו ולהעברתו, הכל כמפורט בתקנון זה.
20.10 בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981, הלקוח רשאי לעיין בכל מידע אודותיו המוחזק במאגר המידע של החברה (בעצמו או באמצעות מי שהורשה על ידו בכתב או על ידי אפוטרופוס שלו). לעיון במידע, הלקוח מתבקש ליצור קשר עם המפעיל באמצעות הדוא"ל: azzouri.shop@gmail.com
20.11 אם הלקוח עיין במידע ומצא כי אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, הנו רשאי לפנות לחברה באמצעות הדוא"ל: azzouri.shop@gmail.com בבקשה לתקן את המידע.
20.12 מבלי לגרוע מהאמור לעיל, בכל מקרה בו יחליט הלקוח שאינו מעוניין לקבל מידע שיווקי כאמור בסעיף 19.7 לעיל, עליו ללחוץ על כפתור ”הסר” בתחתית הדיוור שקיבל. במקרה כאמור, החברה תסיר אותו מרשימת התפוצה, והכל בהתאם לחוק התקשורת ולחוק הגנת הפרטיות.
20.13 החנות עושה כל מאמץ על מנת לאבטח את המידע באתר. החנות אינה מבטיחה ואינה ערבה לכך, כי מסדי הנתונים שלה, לרבות מידע שמסר הלקוח, לא יפרצו וכי מידע כזה לא יגיע לצד שלישי שאיננו מורשה וכל עוד היא תנקוט באמצעים סבירים היא לא תהיה אחראית לכל נזק, מכל מין וסוג שהוא, שייגרם ללקוח, במישרין או בעקיפין, כתוצאה מפריצה למסדי הנתונים שלה ו/או לאתר ו/או למחשביה.
20.14 העברת מידע בדבר אמצעי תשלום ופרטי כרטיסי אשראי באתר נשמר על ידי החנות באמצעי אבטחה סבירים ולא יעשה על ידי החנות בפרטי מידע אלה כל שימוש שאיננו למטרות השימוש המפורטות לעיל. החנות לא תהיה אחראית לכל נזק מכל מין וסוג שהוא – לרבות שימוש בכרטיס האשראי שלך באופן שאיננו מורשה ושאינו חוקי – כתוצאה ממקרים שאינם בשליטת החנות, לרבות מקרים שהם בגדר כוח עליון ו/או כתוצאה מאובדן המידע.
21. הגבלת אחריות של מפעילת האתר
21.1 האתר בכללותו - כולל כל המידע המופיע בו והתוכנה העומדת בבסיסו, מוצע לציבור כמות שהוא (AS-IS). ייתכן והמידע אינו שלם ולחלופין ייתכן כי נפלו טעויות במידע או במחיר והיה ויתגלו - החברה תפעל לתיקון הטעות עם התגלותה.
21.2 החנות אינה אחראית לאי-דיוקים או לטעויות שנפלו ביחס למידע חרף כל מאמציה לדאוג לנכונותו. במקרה של טעות במחיר, טעות בתום לב, תבוטל ההזמנה לאלתר והחברה לא תהא מחויבת לספק את המוצר.
21.3 השימוש באתר נעשה על אחריות המשתמש. החנות אינה נושאת בכל אחריות בגין כל שיבוש, טעות או השמטה בתוכן האתר.
21.4 החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או אגבי שייגרם למשתמש ו/או לגולש ו/או עקב גישה לאתר והשימוש בו ו/או למזמין ו/או לצד שלישי עקב מניעה כלשהי מהגישה או השימוש באתר מכל עילה שהיא לרבות בשל "וירוסים" או יישומי תוכנה למיניהם.
21.5 החנות אינה אחראית על כל נזק שעלול להיגרם כתוצאה משימוש בלתי הולם או שגוי במוצרים. התמונות שבאתר מיועדות להמחשה בלבד. יודגש כי ייתכן הבדלי צבעים או שינויים אחרים בין מראה המוצר בתמונה לבין המוצר במציאות.
21.6 נפלה טעות קולמוס בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את החנות ו/או הנהלת האתר.
21.7 החברה אינה אחראית על מוצרים הדורשים התקנה ע"י בעלי מקצוע והמשתמש ו/או מי מטעמו התקינו אותו בעצמם ונגרם נזק כתוצאה מכך.
22. תנאים נוספים
22.1 אין לעשות באתר או באמצעותו כל שימוש למטרות בלתי חוקיות, בכלל זה, אין לפרסם או להעביר באמצעות האתר כל מידע שהוא שקרי, מעליב, משמיץ מאיים, פוגע בפרטיות הזולת, פורנוגרפי או בעל אופי מיני, גזעני או בלתי חוקי.
22.2 אין לעשות באתר כל שימוש מסחרי בדרך של משלוח פרסומיה או בכל דרך אחרת.
22.3 החנות שומרת על זכותה להמחות את זכויותיה או חלקן לפי תנאי שימוש אלו לכל צד שלישי, כפי שתמצא לנכון מבלי כל חובה מצידה לפרסם את דבר ההמחאה באתר.
22.4 הפעילות באתר וכל עילה משפטית הנובעת מהשימוש באתר, לרבות תוקפם ופרשנותם של תנאי השימוש יוכפפו לדין הישראלי בלבד הן לגבי התוכן והן לגבי הסמכות המקומית.
23. זכויות יוצרים
23.1 כל התכנים המופיעים באתר החברה הינן קניינה של החברה בלבד וכפופים להגנת זכויות יוצרים, על כל הכרוך בכך.
23.2 אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מהאתר, לרבות סימני מסחר, תמונות וטקסטים, עיצוב מוצרים, תמונות המוצרים וכיו"ב, ללא קבלת אישור החנות מראש ובכתב.
23.3 אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים בבסיס הנתונים, רשימת המוצרים המופיעים בו, או פרטים אחרים אשר מתפרסמים בו, ללא קבלת אישור החברה מראש ובכתב.
23.4 אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים לצורך הצגתם באתר או השירות אחר, ללא קבלת אישור החברה מראש ובכתב (אם תינתן).
23.5 השם "Azzouri" וכן שם המתחם (domain name) של האתר, סימני המסחר (בין אם נרשמו ובין אם לא) הם כולם רכושה של החנות בלבד. אין לעשות בהם שימוש ללא קבלת החנות מראש ובכתב.
24.6 ככל שיש סימני מסחר (לרבות תמונות, שרטוטים וכו') שנמסרו לפרסום על ידי החברות המציעות מוצרים ושירותים באתר, כי אז סימני המסחר הם רכושן של אותן חברות ואין להשתמש בהן ללא הסכמתן.
25.7 התוכן המילולי, אייקונים וכל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, אך לא רק, הנם בבעלות הבלעדית של החנות.
26.8 אין להעתיק ו/או להשתמש ו/או לאפשר לאחרים להשתמש, בכל דרך, בתכנים מתוך האתר, לרבות באתרי אינטרנט אחרים, פרסומים אלקטרונים, פרסומי דפוס וכו', לכל מטרה אחרת.
26.9 אין להציג תכנים מהאתר בכל דרך שהיא, ובכלל זה באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת- המשנים את עיצובם באתר ו/או מחסירים מהם תכנים כלשהם ובפרט פרסומות ותכנים מסחריים.
27. סודיות מידע
27.1 החנות מתחייבת לא לעשות כל שימוש במידע ופרטי הלקוחות ללא הרשאת הלקוח אלא אם דבר נדרש על פי כל דין או כדי למנוע שימוש לרעה. האתר יאפשר גישה למידע רק לאלה מעובדיו הזקוקים למידע לצורך מתן שירות.
27.2 החנות נוקטת במיטב אמצעי הזהירות המקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע ופרטיות לקוחותיה. במקרים שאינם בשליטה ו/או נובעים מכח עליון, החנות לא תישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף ו/או ישיר שיגרם ללקוח ו/או מי מטעמו, אם מידע יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
28. שירות לקוחות
28.1 שאלות לגבי המוצרים והשירותים המוצגים באתר, כולל בשאלות הנוגעות למפרט הטכני של המוצר, למידע על תפעול המוצר, אחריות ונושאים אחרים הנוגעים למוצרים שיירכשו על ידי הלקוח באתר, ניתן לפנות לנציגי שירות הלקוחות
בטלפון שזמין בימים א', ב', ד', ה' בין השעות 09:00-19:00
ביום ג' בין השעות 09:00-15:00
מענה חוזר למייל ינתן תוך 48 שעות azzouri.shop@gmail.com
28.2 לפרטים נוספים בקשר לאתר ופעילותו, ניתן לפנות לחנות בטלפון מספר 03-6726735 או בדואר אלקטרוני azzouri.shop@gmail.com
28.3 נציגי שירות הלקוחות ישמחו לעמוד לשירותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה ובכל נושא אחר על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה.